FANDOM

Bulbasaur Bulbasaur
Typ: Trawiasty/Trujący
Wymagany poziom: 20
Umiejętności: Cut
Nastawienie: Agresywny

Bulbasaur - Bulbasaur jest gadopodobnym stworzeniem z dużą bulwą na plecach, rośnie ona wraz z Pokémonem. Ta bulwa zbiera energię i podobnie jak wielbłąd przechowuje materiał zapasowy w garbie. Bulwa jest wypełniona nasionami, które wyrastają podczas gdy Pokémon ewoluuje.Pokémon typu Trawiasty i Trujący. Przypominającym nieco ropuchę, lub młodego dinozaura. Jego skóra jest zielono błękitna, jednak pokrywają ją sporej wielkości zielonkawe cętki. Posiada dosyć duże oczy, tęczówkami w kolorze jasnoczerwonym. Najbardziej charakterystyczną cechą budowy ciała Bulbasaura, jest wielka zielona bulwa na jego plecach, kształtem przypominająca cebulę. Bulwa ta miarowo świeci gdy Balbasaur jest blisko ewolucji. W przeciwieństwie do pasożytniczych grzybów takich jak na plecach Parasa, które wraz z rozwojem żywiciela przejmują całe jego ciało, bulwy Bulbasaurów żyją wraz z nimi w symbiozie. dzięki czemu Bulbasaury mogą pobierać energię ze słońca za dnia, podczas gdy w nocy ich bulwy mogą szybciej się rozwijać.

Informacje

Ataki

Atak Level
Quick Attack 20
Razor Leaf 20
Vine Whip 20
Headbutt 20
Leech Seed 22
Solar Beam 40
Sleep Powder 35
Stun Spore 28
Poison Powder 26

Lokalizacja

Trawiasta Wyspa (Wymagany Dacc)

Ewolucja

Bulbasaur
Bulbasaur

Leaf Stone
Ivysaur
Ivysaur

Leaf StoneLeaf Stone
Venusaur
Venusaur

Loot

Z Bulbasaura leci:
Bulb Plik:Bulb.gif
Bulbasaur Doll Plik:Bulbasaur Doll.gif
Seed Seed
Leaves Leaves
Bag of pollem Bag of Pollem